Για άλλη μία φορά καυτηρίασε η Μαρινέλλα τις πρακτικές τις οποίες εφαρμόζουν ορισμένοι στο χώρο της ελληνικής μουσικής, καταγγέλλοντας πιο συγκεκριμένα, ότι «σπρώχνονται» άφωνες οι οποίες κάνουν καριέρα με στpινγκ και playback.
Παράλληλα, μιλά για τραγουδίστριες τις οποίες δεν τις ξεχωρίζεις, αφού η μία αντιγράφει την άλλη στις… μπούκλες και τα εξτένσιον.
«Δεν λέω, υπάρχουν καλές φωνές σήμερα, υπάρχουν ταλέντα. Αλλά, δυστυχώς, “σπρώχνονται” άφωνες κυρίως. Οι άφωνες που κάνουν καριέρα με στpινγκ και playback», αναφέρει στο ένθετο «Real Life» της εφημερίδας «Real News», η καταξιωμένη τραγουδίστρια.Μάλιστα, η Μαρινέλλα περιγράφει ένα περιστατικό που συνέβη κατά τη διάρκεια εξόδου της με τον Αντώνη Ρέμο: «είχαμε πάει σε ένα νυχτερινό κέντρο, σκύβει λίγο η αοιδός, να το…πρώτη μούρη το στpινγκ! Και στο χρώμα του δέρματος, μήπως και τσιμπήσουν οι “πεινασμένοι”. Μανούλα μου, που πας έτσι; Με το στpινγκ; Και θα κάνεις έτσι καριέρα; Αυτά σου λένε οι μάνατζερ -ο Θεός να τους κάνει- και γδύνεσαι με χαρά; Είναι τρομερό.
Άγονται και φέρονται από αυτή η νέα μάστιγα, τους τύπου μάνατζερ (γιατί οι καλοί, οι original είναι δυο – τρεις και δεν είναι νούμερα) και θα φάνε τα μούτρα τους. Όταν το καταλάβουν όμως, θα είναι αργά…». «Ξιπάζονται και όποιος πάει να τις ξυπνήσει τον αποπαίρνουν. Φτιάχνουν τις “αυλές” τους -δεν υπάρχει πιο μεγάλη παγίδα- που τις ενημερώνουν τι κάνουν οι άλλες και γίνονται καρμπόν η μία της άλλης, σε σημείο που δεν τις ξεχωρίζεις. Εξτένσιον η μία, εξτένσιον όλες! Πας να τη χαϊδέψεις και σου μένει το εξτένσιον στο χέρι. Μαλλιά – μαλλιά – μαλλιά, μπούκλες – μπούκλες – μπούκλες. Μη γελάς! Γεμίσαμε με μπούκλες παντού…
Ξεβpακωμένες γkόμενες με εξτένσιον, όπου και να κοιτάξεις. Άσε τους κοιλιακούς. Όλες έξω τους κοιλιακούς. Δείχνει η μια, δείχνει και η άλλη. Πετάει κ*λο η μία, πετάει και η άλλη!», συνεχίζει και καταλήγει: «δεν είμαι οπισθοδρομική, ούτε “παλιακιά” – παλιά ναι. Ζω, όμως, στο σήμερα και θλίβομαι με όλο αυτό που γίνεται. Δειξ’ το στpινγκ στον γkόμενο σου στο κρεβάτι, στην παραλία, όχι στην πίστα! Γιατί το φάλτσο, όσο στpινγκ και να δείξεις, το ακούει ο θεατής, δεν ξεχνιέται…
Αλλά ακόμα κι αυτό πια το σώζουν τα περίφημα playback. Πας σε ένα κέντρο και βλέπεις να προχωρά, να χαριεντίζεται και να μην κρύβει καν πως τραγουδάει “κονσέρβα”. Και σου λέω και για “φίρμα”, όχι μόνο για τα νέα κοpίτσια. Και σκέφτομαι: “μα δεν ντρέπεται να πάει να κοροϊδέψει το κοινό;”. Εγώ έχω άγχος μην κλείσει καμιά φορά η φωνή μου και βγω στο κοινό λιγότερο καλή και μου σφίγγεται το στομάχι κι αυτές βγαίνουν και κοροϊδεύουν»!